مدیریت شبکه های اجتماعی موضوعی بسیار داغ است که امروزه بین مدیران کسب و کارها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
با توجه به افزایش تعداد کاربران در فضاهای مجازی یکی از موثر ترین روشهای بازاریابی دیجیتال فعالیت در حوزه شبکه های اجتماعی است.
تا الان به این فکر کردید که شبکه های اجتماعی چه تاثیری میتواند بر روی کسب و کار شما داشته باشد؟ و یا اصلا مدیریت شبکه های اجتماعی امری تخصصی هست یا خیر؟
چرا شبکه های اجتماعی؟
شبکه های اجتماعی باعث معرفی کسب و کار شما به طیف زیادی از افراد میشود که این کار نه تنها شما را یک برند میکند بلکه باعث جذب مشتری نیز میشود.
شاید تا امروز کمتر کسب و کار هایی بودند که به معرفی خود در کل ایران فکر میکردند اما با پیشرفت شبکه های اجتماعی این کار امری حیاتی شده است.
افزایش دغدغههای مردم و در راستای آن بالارفتن حجم کاری آنها و کاهش زمان کافی، برای گشتن در بازارهای قدیمی مردم را به این سوی هدایت میکند که روی به فضاهای آنلاین بیاورند؛ به این دلیل انتخاب پلتفرم مناسب برای هرکسب و کاری مهم هست.
انتخاب پلتفرم مناسب
شبکه های اجتماعی و سایت دو پلتفرم معرفی و افزایش مشتری برای هر کسب و کاری هست.
اگر بخواهیم انواع شبکه های اجتماعی را معرفی کنیم میتوانیم به اینستاگرام، توییتر، لینکدین، فیسبوک و یوتیوب اشاره کنیم.
انتخاب بهترین پلتفرم برای هر کسب و کاری با توجه به تعداد مخاطبین و نوع فعالیت آن متفاوت هست که جهت مشاوره رایگان میتوانید با مجموعه فانوس در تماس باشید.
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟
انتشار محتوا، برنامه ریزی زمان بندی شده جهت انتشار محتوا، پاسخگویی به مشتریان، پاسخگویی به نظرات کاربران، ایجاد محتوای جذاب و مناسب مخاطبین هر کسب و کار و آنالیز هر روزه پیج با نرم افزارهای مناسب هر شبکهاجتماعی، کارهای یک مدیر شبکهاجتماعی است.
مدیریت شبکه های اجتماعی به انتشار و تولید محتوا ختم نمیشود بلکه اصلی ترین کار در شبکه های اجتماعی برقراری تعامل با مخاطب و پیداکردن موقعیتی مناسب برای فروش محصولات و یا خدمات شما است.
چرا فانوس؟
با این که امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی اجتناب ناپذیر شده است اما خیلی از مدیران کسب و کار زمان کافی برای فعالیت در این حوزه را ندارند.
مجموعه فانوس با کادری مجرب و متخصص در حوزه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی این قابلیت را برای مدیران کسب و کار فراهم کرده تا بدون درگیری زمانی در قسمت های مختلف با خیالی راحت به دنیای دیجیتال مارکتینگ به خصوص شبکه های اجتماعی ورود کنند.